Sunday, April 12, 2009

Bunga oH Bunga..Rezeki from INTAN

hye...salam sume...aku saja je buat blog ni utk my mum nyer bisnes..bunga daun getah...dah lama aku teringin nak wat blog ni..tp x pandai...tapi pabila aku tgok xplore shireen (anak angkat mak: DPA INTAN Bukit Kiara)...aku semakin ghairah nak wat jugak..kurang2 mak aku punye bunga ada jugak blog dia sendiri....fuyooooo mak aku pun ada blog ni....huhuhu...
aku nak cite yg mak aku tak menang tangan sepanjang 2 minggu lepas...mak aku ambik anak angkat (peserta DPA : Shireen Aida Shamsul Khalil , PTD @ MITI)....dengan tok sakit.dtg dok kat umah jugak..kecian jugak kat tok...dah tua2 paham2 le kan..sakit..tak leh jalan...
melalut plak aku ni..yg aku nak ceritakan kat sini ni pasal tempahan bunga dari daun getah yang mak wat...tu ler org kata rezeki kan..dah mak aku ambik anak akat ni...depa dok tempah beli bunga...shireen sendiri pun habis byk jugak beli bunga utk mama n kawan nyer d kl...siti cara siti..malam terakhir baru nak pilih bunga utk digubah...

bunga yang digubah oleh kak ja utk siti

2 comments:

Unknown said...

Katakanlah (wahai Muhammad): “Inilah jalanku dan orang-orang yang menurutku, menyeru manusia umumnya kepada agama Allah dengan berdasarkan keterangan dan bukti yang jelas nyata. Dan aku menegaskan: Maha suci Allah (dari segala iktiqad dan perbuatan syirik); dan bukanlah aku dari golongan yang mempersekutukan Allah dengan sesuatu yang lain.” (Yusuf 12:108)”
Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya….dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq

Mama Safiyyah said...

hehehe glamer plak namaku disini.....hehehheheshida, banyak lagi gambar pd shirren...nanti kita email kay